Citroën wuift wagenziekte vaarwel

Ook Citroën zit met zijn hoofd bij vakantie. Het Franse automerk en zijn bureau Traction (BETC Group) lanceren samen de Seetroën, de eerste bril tegen wagenziekte. Daarmee wil Citroën reizen comfortabeler maken.
In Europa hebben meer dan 30 miljoen mensen last van chronische wagenziekte. Eén op de drie ontwikkelt minstens één keer in zijn leven symptomen. Daarom hebben Traction en Citroën de Seetroën gecreëerd, een bril tegen wagenziekte die in eerste instantie in beperkte hoeveelheden zal worden verkocht in de lifestyleboetiek van het merk.
De Seetroën glazen maken gebruik van de Boarding Ring technologie: een gepatenteerd en getest paramedisch apparaat ontwikkeld door een Franse start-up. Bewegingsziekte is namelijk te wijten aan een verschil in waarneming tussen het zicht en het evenwichtsgevoel. Met de Boarding Ring technologie beweegt een gekleurde vloeistof in ringen rond de ogen, van links naar rechts, maar ook van voor naar achter. Hierdoor ontstaat een kunstmatige horizon die het zicht en het evenwichtsgevoel in je oren opnieuw synchroniseert. In 95% van de gevallen is de wagenziekte in minder dan 10 minuten opgelost, zo belooft Citroën het ons toch.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]